• 1403/03/11 - 03:23
  • - تعداد بازدید: 268
  • - تعداد بازدیدکننده: 198
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

افتتاح بخش های جدیدبیمارستان امام خمینی (ره) شهریار و یادگار ماندگار شهید رئیسی

۶ بخش دیگر بیمارستان امام خمینی (ره) یادگار ماندگار شهید رئیسی در شهریار با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاون درمان دانشگاه افتتاح شد.

333958.mp3 افتتاح بخش های جدیدبیمارستان امام خمینی (ره) شهریار و یادگار ماندگار شهید رئیسی

 

 

بسم ربّ الشهداء و الصّدّیقین

ولا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمْواتًا ۚ بلْ أحْیاءٌ عند ربّهمْ یرْزقون

 

 

در ادامه راه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و دولت خدمتگزار مردمی ، بخش های درمانی دیالیز ، سی تی اسکن، فیزیوتراپی، دندان‌پزشکی و مرکز رشد و تکامل کودکان و کانون شهید مصطفی صدر زاده بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) یادگار ماندگار شهید رئیسی با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ، دکتر علی مشکی معاون درمان دانشگاه و دکتر ناصح رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار افتتاح شد.

 

شایان ذکر است در آخرین سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید بیمارستان امام خمینی ره شهریار با پیگیری و اهتمام ایشان که بیش از ۳۴ سال نیمه تمام مانده بود، به بهره برداری رسید و امروز بخش های دیگر این بیمارستان به بهره برداری رسید و ارائه خدمات پزشکی و درمانی در آن دوام یافت.

 

دکتر پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره بخش هایی که افتتاح شد اینگونه توضیح داد:

 

وی گفت : اولین بخشی که افتتاح شد CT اسکن بیمارستان است که مورد استفاده بیماران و مصدومین قرار خواهد گرفت . بخش دیالیز نیز با 18 تخت افتتاح شد و با توجه به کمبود تخت های دیالیز این بخش بسیار مورد استفاده بیماران خواهد بود.

 

پازوکی افزود : بخش دندان پزشکی و بهداشت دهان که شاهد افتتاح آن بودیم با 8 یونیت به روز دندان پزشکی و با تعرفه دولتی به مردم ارائه خدمت خواهد کرد. که این امر به مردم کمک می کند که با پرداخت هزینه ای کم از خدمات دندان پزشکی بهره ببرند. همچنین ارائه خدمات دندان پزشکی با بیهوشی از خدمات خاص و نادر می باشد و زیر نظر متخصصین فک صورت و بیهوشی بیمارستان انجام خواهد شد. دندان پزشکی تحت بیهوشی برای کودکان و بیماران که در حالت عادی امکان انجام اقدامات دندان پزشکی برای آنان مقدور نیست بسیار کمک کننده می باشد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران بیان کرد : مرکز پایش رشد و نمو اطفال از دیگر مراکزی بود که افتتاح شد. این مرکز که شامل فیزیوتراپی ، کار درمانی و گفتار درمانی است اقدامات تشخیصی و درمانی برای کودکان را فراهم می کند. با راه اندازی این مرکز دیگر نیازی نیست که کودکان برای ادامه روند درمان خودبه بیمارستان های اطفال در تهران مراجعه کنند و از تمامی اقدامات درمانی در این بیمارستان بهره مند خواهند شد. 

 

دکتر علیرضا مرعشی رئیس بیمارستان امام خمینی شهریار درباره تکمیل بخش های تشخیصی درمانی بیمارستان توضیح داد.

 

وی گفت : خرید دستگاه تصویربرداری MRI انجام شده است و درحال حاضر در حال ساخت فضای قرارگیری دستگاه هستیم و تا دوماه آینده دستگاه راه اندازی خواهد شد. همچنین دستگاه لاپاراسکوپی هم برای بیمارستان با کمک وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران خریداری شده است و تنها خرید ابزارهای آن مانده است که تا ماه آینده این ابزارها نیز تهیه خواهد شد و بیمارستان کمبود دیگری نخواهد داشت.

 

مرعشی افزود : با تکمیل این موارد این بیمارستان از مجهز ترین و فعال ترین بیمارستان های سطح تهران خواهد بود. کما اینکه  با وجود گذشت 6 ماه از افتتاح بیمارستان ما 14000 مراجعه کننده به اورژانس و 4700 بیمار بستری داشتیم که آمار بالایی محسوب می شود.

 

افتتاح کانون شهید مصطفی صدر زاده بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار از دیگر اقداماتی بود که در این روز انجام شد و مهدی امیری طی حکمی از طرف رییس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان سرپرست این کانون منصوب شد. همچنین دفتر پاسخگویی به سوالات شرعی توسط حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار آغاز به کار کرد.

 

لازم به ذکر است  علیرضا فاتحی نژاد فرماندار محترم شهرستان شهریار ، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه محترم شهرستان شهریار ، علی ملکی شهردار شهریار و بیتا کامرانفر رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران از دیگر مدعوین این جلسه بودند.

 

 

به یاد شهید جمهور ، گوشه ای از فیلم مراسم افتتاحیه بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار که در تاریخ 1402/08/28 که به دست خادم الرضا (ع) ، شهید خدمت ، که تقدیم مردم ایران زمین شد.
یادش گرامی و راهش تا ابد سرمشق همه خدمتگزاران این کشور باد.

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار,اطلاعیه
  • کد خبر : 333958
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

1 نظر برای این مطلب وجود دارد

علی عباسی

علی عباسی

03/03/12 - 08:23

خیلی خوب بود.انشااله راه حضرت آیت اله رئیسی ریاست جمهور شهید ملت ایران تداوم داشته باشه.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

03/03/12 - 08:26

انشاالله سپاس از همراهی شما

نظر دهید

Template settings